soligt idag me

Underbart väder vi har nu men det blåser lite kallt men vi ska absolut inte klaga....Tänkte att jag skulle gå ut och en sväng när lillan pärlan har vaknat.... Hade kalas igår för släkten...Gick jättebra, Alva var så himla snäll, är så stolt över henne, mammas ögonsten...=)
Fick massa bra paket:
En cykel med barnstol eller vad det heter ibak av Anne och Bosse
Presentkort på Ljusexperten av mamma och pappa...behövs lite lampor hemma...=) tyckte nog dom me...=)
Presentkort på Lidens blommor i lidköping av morbror och moster
Presentkort på Bergers bokhandel av farbror och "faster"
Presentkort på Saker o Ting av kusinerna
Jättefint ställ med flaska m.m av syster och Daniel... Sätter in ett kort så får ni se istället
Pengar av farmor, mormor och morfar,Irené och Svenne....Och massa blommor! En helt lyckad födelsedag!
Tack så mycket allihopa!

Lägger in lite bilder kalaset...


Detta fick jag av syster och daniel, ville ha ett sånthär.....


Min fina cykel...=)Lite dålig bild...


Irené med sitt barnbarnsbarn...Första mötet...=)


alva, jag och indra


Bosse


Fia och alva


Pärlan..=)


Marcus och sandra


mari,hannes och daniel


morfar och farmor


mormor


syster busar med alva


godingen

Nä nu måste jag ut i det fina vädret...kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0