viktväktarna

Idag är det dags för min andra vägning hos viktväktarna....=)Hoppas att det har hänt nåt iallafall...Är glad om jag bara har gått ner lite, bara jag inte gått upp....men vi får väl se...
Tänkte gå fram till stan lite senare sen och gå till saker o ting och bergers bokhandel, fick ju presentkort därifrån, får se om jag hittar nåt... Lillan somnade precis, är lite gnällig idag, hon har blivit förkyld...Men det är inte första gången så det går väl över på 1 vecka eller nåt som det brukar....

Jag har ett litet problem, jag har 2stora tomma väggar i storarummet och jag vill inte bara ha tavlor på väggarna och sen är det så svårt att bestämma om jag ska ha valnötshyllor eller ekhyllor, eftersom jag har ett matsalsbord+stolar i ek och ett mindre bord vid sofforna i valnöt...är lite kluven...nån som har några ideér???behöver inte ha hyllor heller men jag har ingen fantasi i det rummet.....

Slänger in lite bilder på en nakenfis...=)


fina fötter


jag vill ha dom i munnen


nu gick de...=)


Hon älskar att leka med sina fötter...Sååå söt såååå...=)

Kommentarer
Postat av: pernilla

nej avliva honom ska vi inte, skulle vi göra os v med Xit så skickar vi vidare honom till en fodervärd. på landet. men vi får se, vissa dagar e han ju helt kanon, men man kan ju inte gå ut själv med honom och svannah, utan då måste man ha med patrik och det e ju inte kanon dirket för våra vovar att vara inne så länge. löser sig fårse med tiden men inte kul, men han fick en bit avbiten av örat. =( håller på med skola nu PUH, trött på denna kurs.. fy.. aja, jo här händer inte mö patrik kommer ju hem ikväll=) längtar efter min pojk. =) så då ska vi bara umgås och ta det lugnt. är super duper förkyld med. ja magen växer allt TUR det, fått tid hos doktorn nu med för ks, så ska bli skönt att få det avklarat. hur går det med komma i form kämpandet då?? här går jag åt andra hållet =) med all rätt.. kramar

2009-04-08 @ 10:40:29
URL: http://lifeaspernilla.blogg.se/
Postat av: Mia

Tack så mycket :-) Känns så skönt o ha blitt av med burret ;-)



Lycka till med Viktväktarna, o hoppas att du gick ner nåt idag.



Kram

2009-04-08 @ 19:27:17
URL: http://mammanmias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0