Äntligen Fredag

Ska iväg till Hjo och tatuera mig idag, så spännande och kul, har verkligen längtat...Fast denna gången har jag inte min syster med mig som kan hålla handen =)... det fick hon göra sist....Fast Patrik ska ju me men jag tror inte han vill hålla min hand...hehe...Jag klarar mig nog...Måste bara berätta att jag och min syster har likadana tatueringar på ryggen på samma ställe, det tycker jag är lite roligt, "sisterhood"...hehe
Alex har även tatuerat sig, en jättefin med japanska våger m.m och alvas namn och nu har han börjat på armen och ska tatuera över den fula han har på armen....Så det blir nog bra.....Kan lägga upp bilder på min nya och alex när jag kommer hem ikväll...


Min fina syster


Fia och Daniel, lite brunbrända i Turkiet

Kommentarer
Postat av: pernilla

Halloj tjejen!! Hoppas allt går bra hos tatueraren nu ni borde börja tyo NU!! kul för er jag längtar itlls jag kan tatuera mig igen, fast man kan ju faktiskt det när man e gravid, men inte nått attrekommendera, har i alla fall tänkt och pierca naveln igen innan nästa smmer!! Satsar på riktig beach body till näta sommar ska bli kul =), ja vi hoppas på att vi blir okejade, vi är okejade upp t 1,2 men huset vi hlst vill ha har utgångs pris på det, vi får väl se vi kanske inte vill ha det när vi varit på visning!! Hur e allt annars då?? Får absolut hitta på nått snart,, behöver lite umgänge inte bara skola och jobb.. =) kramar

2009-02-27 @ 15:28:20
URL: http://lifeaspernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0