Städa städa städa.....

Idag måste jag verkligen städa, skulle gjort det igår men det var så mkt igår så jag hann inte.... Va och handlade på Öb, blomsterlandet, var tvungen att åka hem till mamma en sväng och lillan vägrade sova från kl.09,00 till kl.15,00, hon var inte så rolig att va med igår, gnällig och trött...Fattar inte varför dom inte somnar när dom är så trötta, det är ju bara att blunda i 5 min så somnar dom...Iallafall, hann ju inte städa för att Alva ville ha all uppmärksamhet igår och kl.16,00 så skulle jag till Anna-Malin och klippa mig, så jag hann bara städa 45 min och direkt efter klippning så åkte jag iväg till syster för hon hade klädparty (me & I), så himloa söta kläder...Lite efter 8 så åker jag från Fia och är tvungen att stanna och handla mat till lillan, så kl.20,30 var jag hemma och då satte jag igång och började damma...Fick gjort datarummet,Alvas rum,vårat sovrum,hallen-entrén,storarummet och lilla toan....Puhhh, va ganska trött sen men idag har jag nya krafter och det är bara att sätta igång, det måste ju vara fint tills imorgon på festen.... Förresten, jag fick alla mina hissgardiner i förrgår, gött att jag fick dom innan festen, har ju sett så tomt ut i fönstrena...Pappa var här och hjälpte oss att sätta upp dom, var lite krångligt och det var ju så många att sätta upp, tog sin lila tid...=)
Alex fick även sitt hemmabiosystem i förrgår, bra att vi även fick det innan festen, annars så hade det inte blivit bra ljud..=) Jättesnyggt system, så himla gött att slippa dom stora högtalarna, bara en baslåda och en smal liten sak under tv...Jättesmartoch jättebra ljud....=)

Malin, det första Alex sa när jag kom: Ser gråhårig ut....??
Hahaha, men jag är skitnöjd, TACK!!


Tar tag i fötterna


Drar lite i dom..=)


Försöker få i nappen + att hon tittar på tv samtidigt


Hon har även börjat suga på tummen...inte bra...men det ser ju så gulligt ut...=)


Våran lilla sessa...


Hemmabiosystemet...Lagom storlek...=)Man kan inte tro att det är bra ljud i den men det är det verkligen...
Världens bästa morgonprogram på tv...=)


Alex tatuering som han börjat göra om....

Nä nu ska jag ta tag i städningen....

Kommentarer
Postat av: Frisör-Malin

hahaha... Han måste va färgblind ;P .. Det blev skitsnyggt, punkt slut!! =)

2009-03-27 @ 12:15:05
URL: http://annamalins.blogg.se/
Postat av: pernilla

hej tjejen,..

alt fint? vill bara förvarna att jag har en totalt försvarslös pojkvän h´är hemma som spytt hela dagen. så riksen finns att jag inte kan komma i morn, han är ej i kapabelt lägeatt vara social eller ta hand om sin dotter. men vi hoppas det är bättra i morgon. lägg upp en bild på frillen!! =) kram

2009-03-27 @ 14:31:16
URL: http://lifeaspernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0