Lördag

Har inte skrivit på ett bra tag nu.... har väl inte hänt så jätte mkt men i måndags så var vi i Borgunda och tittade ut vilken mur, vilka pelare och vilka marksten vi vill ha....Blev jättebra, ser fram emot att börja med trädgården nu...



Så här ska muren se ut....


Pelaren, fast vi ska ha en större och denna är lite sne på bilden...=)


Markstenen

Det kommer nog att bli jättebra när det blir färdigt...=)
 
I onsdags så tog jag tag i mitt och gick med viktväktarna...=)Har äntligen motivation nu, känna helt underbart.... Jag och Alex mamma gick dit och vi ska ha underbara kroppar i sommar...=)hehehe
Syster är ju med där och hon har gått ner 7-8kg redan....Vill ja me.....Fast jag vill ner 15kg...=) Det får ta den tid det tar men jag vet att jag får ett helt underbart "pris" av Alex...=)Något som jag alltid velat göra efter graviditeten...Blir jättebra!!!!=)Så nu har jag ett mål...Gå ner gå ner gå ner i vikt....Vill verkligen göra det där "priset"....jaja vi får se hur mycket jag kan gå ner, jag vet ju att jag kan gå ner i vikt,gick ner 25kg precis innan jag träffade Alex, då vägde jag 55kg men så lite vill jag inte väga för jag såg inte frisk ut men i närheten...

Idag så ska jag städa och göra iordning här hemma för jag ska ha kalas för släkten imorgon...tråkigt att städa men det måste göras...Är så himla underbart väder ute så vi måste ut och gå en långis efter jag städat...Var ute igår och gick, gud vad underbart det var...Indra stortrivdes...=)


Här har hon det skönt...=)

Slänger in lite bilder på vår lilla täva oxå...=)


äta själv är roligt




ge mig...


goding


nästan


nu så kan jag snart...


pappa och Alva


sötis


Goding

Nä nu måste jag ta tag i städningen... ha en bra helg... det ska jag ha med massa paket...=)hehehe

Kommentarer
Postat av: pernilla

vilken underbar goding ni har =), o tjejen du kommer klara det galant. Jag sk väl också sätta i gång, men jag måste ju få ut ungen först=) så det blir augusti för mig. priset blir nog kanon med, har en liten aning om vaddet kan vara, men vad vet jag =), själv får jag ge mig prsiet själv när jag e färdig =) men jag satsar på ht.!! Hoppas kalaset blir kanon i morgon och att du får många fina saker.

Alex var förbi jobbet i går jag började undra varför han skulle ta bort det "dåliga" från maten, men han förklarade allt, vad rediga ni är!! Kram

2009-04-04 @ 12:17:14
URL: http://lifeaspernilla.blogg.se/
Postat av: pernilla

tänkte det =),, mitt sker om jag har tur nästa år. Ska gå ner till ideal vikt först. Men jag hoppas på innan nästa sommar. aja. hoppas kalaset blir kanon nu. ja patrik drog i morse när vi sov. så det blir långa dagar utan min pojk nu. men jag har ju savannah, men tomt e det lite faktiskt, ja det tar sig men han har en 2 till 3 ggr kvar. Tränar du något nu? Vi ska införskaffa oss en cykel så jag kan böja motionera lite, spec till sommaren för kroppen min är inte pigg. aja. ska bli kul och se dina resultat. kramar

2009-04-05 @ 13:55:20
URL: http://lifeaspernilla.blogg.se/
Postat av: pernilla

men vist e det skönt att ha något att se fram emo. =) fstår att du inte ska trän då, jag började också för tidigt förra g och magen sade ifårn, bra att man lyssnar på sin kropp. ska in t mvc nu snart,, lyssna på bebisen o S e på dagis.. o skola måste öras puh, jobbigt att vara ensam med en 1 åring =)

2009-04-06 @ 09:31:08
URL: http://lifeaspernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0