Tisdag och tråkigt väder

Har inte skrivit på många dagar nu men jag har inte haft lust att sitta framför datan när det varit så fint väder ute...=)Men idag är det tråkigt, då kan jag sitta här en stund....
Håller på och försöker söva lillan, hon håller på och drar ut nappen hela tiden så hon kan inte somna, så jag får springa in emallanåt och ge henne den, ibland prickar hon rätt och får in den själv men det är inte så ofta...=)

Påsken har helt underbar...Vilket väder vi har haft...varit ute nästan hela dagarna...Indra har bara njutit och legat och solat sig hela dagarna....På skärtorsdagen så åkte vi till ljusexperten i skövde och handlade lampor...Köpte en jättefin lampa till Alvas rum, en hängande lampa till stora badrummet ovanför spegeln,2st golvlampor (var beställning på dom)...Tar kort när vi fått upp alla och så...=) Har varit lite lata över påsk...=) Nä men Alex har varit duktig och målat färdigt huset, så nu är det bara 1 gång kvar...=) Nu längtar jag bara tills trädgården är färdig och man kan sitta och sola på altanen...=) Hittade förresten trädgårdsmöbler som vi nog ska köpa i Skövde me...Är sånt där "plast"rotting möbler, 1stort bord och 6 el.8 stolar och sen så har vi bett Anne beställa sånt fint bord, soffa och fåtölj som hon har, också i plastrotting med vita dynor...Blir nog jättefint...=) Har ungefär bestämt mig hur trädgården ska se ut så nu är det bara att börja jobba...=)hehe Blir inge roligt....

På påskafton så var vi hos mor och far och åt påskbuffé, gud så gott det var men jag åt faktiskt inte så mkt, jag kunde faktiskt hålla fingrarna borta från allt det goda, fast jag åt ju lite efterrätt....marängswiss, kan inte motstå de...=)
Sedan på kvällen så grillade vi hos patrik och pernilla, jättegott, åt mest sallad, för jag hade ju redan ätit upp mina points...men det var gott de me....

Har som sagt varit en underbar påsk och lilla Alva har varit som en solstråle hela påsken...
Hon börjar nog få 2 st tänder där nere nu, dom har inte spruckit upp än men man ser konturerna på dom...=)

Lite bilder från påsken....


Syster och Leo


Hannes och Daniel grejar

                                  
                                                        Hannes nya dansmoves....=)


Killar sig själv i näsan..=)


Alex och Leo

                                                               
                                                                     Gnager lite...Ser ut som en fisk..=)


Leo


Mammas och pappas goding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0