Underbart

idag är det helt underbart väder... Vi började dagen med att min syster och Leo kom och så gick vi ut och gick spåret på planteringen med barnen, gick i ca 1 timme, sen så satte vi oss utanför och solade lite hemma hos mig...
Vid halv 2 så åkte vi in till stan och köpte glass, Fia hade även hämtat hannes på dagis så han var oxå me, sen gick vi och satte oss i solen, sen när alva och leo tröttnat på att sitta still så gick vi vidare och tittade i affärer och vi stannade på lekparken och sen gick vi upp till farmor ulla.... Så vi har varit ute nästan hela dagen och jag har nog bränt upp mig lite men det gör inget så blek som jag va...=)

Så nu försöker jag få Alva till att sova men det vill hon inte, men är jättetrött, varför kan dom inte bara blunda i 5 min så somnar dom...Knepigt det där...=)

Glömde ju ta med kameran idag så det blev inga fina lekbilder på barnen...

Tänkte faktiskt gå ut och gå en sväng till sen vid 6 tiden, Alex slutar ju inte förrän 7 idag så det gör inget....

Var förresten och vägde mig igår -0,7kg, jag hade en syndvecka förra veckan så jag gick inte ner så mycket men det är ju alltid nåt... sammanlagt 4,8kg på 4 veckor...

Ha en underbar valborg för det ska jag ha med min familj....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0