Oh dear....

Här var det ett tag sen man skrev, har nästan glömt bort att jag har bloggen men jag ska ta mig i kragen...=) Ja det har väl inte hänt så himla mycket sen sist jag skrev..JOOO, vi har ju fått våran nya bil...Fast jag har inte tagit kort på den än, just nu så är den inne på toning igen för den hann inte bli färdigt sist...Så nu tonar dom framrutorna...Kommer att bli grymt snygg...Lägger in en bild när vi får den imorgon...

Med Alva är det bara bra, hon har varit lite förkyld och haft feber men det går åt rätt håll, så det är skönt...Hon har böjat att böja på benen nu och "jucka" (förlåt för ordvalet) så det dröjer väl inte så länge förrän hon börjar och krypa här hemma...=)Ska bli så kul....Slippa bära på henne, hon börjar bli lite "tunger" nu...=)

Trädgården börjar att ta lite form me, dom har lagt marksten på ungefär halva altanen nu, kommer bli jättefint när det blir färdigt...Skönt att man snart kommer att kunna grilla och sitta i våra nya trädgårdsmöbler...=)

Det är vägning idag me, inge roligt för jag vet att jag inte gått ner nåt, har ätit godis, glass, kakor m.m...inge bra....men det är lika bra att gå och väga sig och har man gått upp så får man mig en spark i rumpan och vill göra bättre ifrån sig...Men vi får se....
 
På fredag så ska vi äntligen åka ner till kusten och vara där fram tills på måndag, så himla skönt och gött att bara komma hemirfrån lite...Hoppas vädret och bra me så man kan bränna sig lite till...=)Har ju bränt mig ganska ordentligt dom har dagarna som det vart sol men det går ju alltid att få lite mera färg...=)
Tänkte att jag skulle at med kameran så jag kan visa hur fint pappa har renoverat huset...Är så stolt över min far som kan så himla mycket och är sååååå duktigt....Han har hjälpt oss så himla mycket...I just love him!!!!

Slänger väl in en massa goa bilder på Alva...som vanligt...=)

Lite bilder från när hon åt fiskbullar och potatis själv...=)















Kom på efteråt att jag glömde hakklappen...=)

Kommentarer
Postat av: Stumpan

Sicken super goding!!=D

2009-06-03 @ 17:46:27
URL: http://bmwflickan.blogg.se/
Postat av: Anonym

fy fasen sicken söt unge! :)

2009-06-07 @ 23:18:25
Postat av: Sara

Sicken sötnos! :)

2009-09-07 @ 13:31:27
URL: http://sarath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0