Förkyld och trött

Idag är ingen rolig dag, både jag och alva är förkylda, har precis fått henne att sova nu, hon har varit lite gnällig......
Igår var Alex mamma här en sväng, hon kom med blommor till oss, älskar tulpaner....Så fina och så stor bukett.....
Hon har varit i London med sin man, hade tydligen varit jättebra, gått på musikal, ätit gott mm....Hon sa att det var lika underbart som när vi var i Rom jag, alex, anne och bosse....Och det var ju så himla fint, man kunde bara gå o gå, det fanns så mkt för att se på och sen så förlovade vi oss där oxå, så Rom har en speciell plats i våra hjärtan....=) hehe
Har inte så mkt att skriva idag så jag lägger in massa bilder istället.............


Söta


Vem är det där under??=)


Lilla godingen=)


Gåstolen är rolig


Ätit lite gröt


Hänger lite på pappa


Sitter i dockvagnen och är jättetrött....=)


Nybadad

Slänger in lite bilder på tvättstugan som jag sa att jag skulle göra.....





Bänken jag målade....


Fina blommorna jag fick...=)

Kommentarer
Postat av: Bettan

Hej!!!



Nu har jag och Elicia suttit och tittat på Alva bebis i 10 minuter... och rett ut vad hon gör på alla bilderna:)



Vad stor hon har blivit.... e snart en månad sen vi såg henne sist.....



Kram Kram



2009-03-11 @ 20:14:23
URL: http://betzzzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0