Lördag och Söndag

Igår så hände det inte så mkt, Alex åkte med Daniel och min mamma till kusten och hjälpte pappa lite med renoveringen i huset, kommer nog bli riktigt bra när det blir färdigt...Ska bli så kul att åka dit i sommar när Alva är lite större, vi kommer nog mer eller mindre bo där under sommarn, ska bli såååå skönt och kul, särskillt när alla är där oxå, mamma, pappa, fia, daniel, hannes,leo och lilla indra...=)
Medans alex var där så var jag här hemma, det var ju så himla fint väder igår så jag , lillan och indra gick ut och gick en långis, väldigt skönt va de. Sen på kvällen så gjorde jag varma mackor och kollade på melodifestivalen, det var väl sådär tycker ja...Har ju hört bättre låtar....

Idag så vaknade jag kl 05,30 av att en liten tjej låg och babblade i sitt rum, jag puttade lte på alex så han gick och hämtade henne och la henne mellan oss och så somnade vi om till kl 07. Gick upp och matade och åt frukost och alva somnade igen men sov bara 1 timme så då fick jag för mig att baka lite, bakde morotsmuffins, sååå gott...=)
Tänkte jag skulle ta med till Bjarne och Fredrik för vi ska åka och titta hur det blir i deras hus lite senare, dom håller på och helrenoverar ett jättegulligt hus nästan vid ljung och så får Indra träffa sin kille Bombus och leka av sig lite.

Imorgon så ska vi till Bvc och väga och mäta, är riktigt kul och se hur mkt hon växer....

Lite bilder från igår


Godingen


Nu är det roligt att ligga på magen, hon har ju vägrat att ligga på magen tidigare, började typ för 2 veckor sen...=)Lite sent kanske....


På väg att rulla över...

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vad söt hon är :)

2009-03-01 @ 17:09:26
URL: http://jeanettewahlstrom.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Nej, alla säger att hon är så lik Jonas :). Jag har så svårt för att se sånt själv.



Vad hittar du på om dagarna med Alva då? Börjat på något speciellt? Kram

2009-03-02 @ 10:47:50
URL: http://jeanettewahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0