Oj då....

Oj då, jag har visst glömt att skriva på ett par dagar... Har iofs haft ganska mkt att göra...
Igår var jag, mamma och Alva i lidöping och beställde hissgardiner hem till mig, blir nog jättebra, dom är klara om ca  veckor, ska bli skönt att få lite gardiner, känns som det saknas nåt i fönstrena, ett steg närmare till ett fullbordat hem, saknas  lite lamper och tavlor me.....
Sen så råkade jag köpa en jacka och ett par byxor på vero moda, kunde inte hålla mig....=)

Idag så har jag varit framme på stan och handlat lite presenter till Alex kusiner och morbror och så hittade jag jättesöta krokar och galgar till Alvas rum på saker & ting, jättesöta, vet inte vart jag ska ha krokar men dom var så söta, så jag var tvungen att köpa dom....Och så råkade jag idag oxå hitta ett linne på Soho som jag bara var tvungen att köpa....Nu får det nog räcka med kläder för denna månaden iallafall...=)
Ikväll så ska vi till mor & far och äta kvällsmat som vi gör varje fredag, fast nu så har det varit några veckor sen eftersom pappa alltid ska åka till kusten och renovera men nu är han hemma och det ka faktiskt bli trevlig och självklart så kommer Fia, Daniel,Hannes och Leo oxå....

Ska försöka lägga in lite dopkort nu...Lite sent men det gör nog inget....


Faddrar, vi och prästen bertil


Jag och Elicia öppnar paket...=)


Bortskämd liten Alva


Tårtbuffé som farmor Anne bakat

Kommentarer
Postat av: Bettan

Den tårtbuffén var inte att leka med:)



Hoppas alt e bra...



Kram Kram

2009-03-07 @ 21:53:38
URL: http://betzzzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0