Ska detta väder aldrig sluta....

Gud vad det är tråkigt ute, hur länge ska de vara såhär....Vill ju ha sol och kunna sola lite och vara ute hela dagran med Alva och Indra men det går ju inte nu....jaja nu har det ju varit dåligt några dagar nu så då kanske när väl solen kommer såkanske den stannar extra länge...=)kan ju alltid hoppas....=)
I helgen så har det inte hänt så mycket förrutom att vi var på konfirmation,45års kalas,12års kalas och 15års kalas...=) Låter mycket men det var min morbror och hans söner som fyllde år + att den ana konfirmerades samma dag...=)hehehe, bra när man kan slå ihop kalasen.... Glömde att ta med kameran så det blev inga kort...

Vi hade besök över natten oxå, hannes ville sova över hos oss och det klart att han fick de...

Idag så hade jag tänkt att gå fram på stan men det ser ju inte så ut med tanke på vädret....men jag måste ut och gå en liten sväng iallafall... Var och tränade med syster igår, så gött, har världens träningsvärk i magen men det är bara gött för då känns det att man har tränat...

Lilla Alva har ju lärt sig att rulla från rygg till mage, hon gör det hela tiden så vi har flyttat ner i hennes säng för snart så ställer hon väl sig upp...=)Lika bra att vi gjort det så det inte händer nåt....
Men hon rullar fortfarande inte från mage till rygg, jag tror att hon hoppade över de och gjorde tvärtom istället...=)

Jaja, nu ska jag gå och kolla lite på tv och slappa för Alva har precis somnat...


jag och Alva innan vi åker till konfirmationen


Har har på sig en liten kinesdräkt för Alex mamma hade precis kommit hem från Kina och vi tyckte den var så söt så det fick hon ha på sig...=)

Kommentarer
Postat av: sandra

Jätte fina kort på er två=)

2009-05-13 @ 18:24:39
URL: http://sandralundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0