Bilen

Har nu fått sålt våran bil...Känns skönt men saknar den allt lite...Så nu har vi fått låna en volvo på jobbet tills vi får våran nya bil, dröjer väl drygt en månad....

Igår var jag hos min lilla söta "tant" Sarah...=)...på kryddparty, så himla god mat men kunde ju inte äta allt för mkt, men mmmmmmmmmmmmmmmmm va gott det var...
Sen fick jag ju fara runt hela skara och leta resväska oxå...=)hahaha Till slut hittade ja en...hoppas den duger Sarah...=)

Vägning idag me...Får vi se vad våger säger, har försökt att hålla mig från det goda...=)

hej hej

Kommentarer
Postat av: mia

Va gött att ni blitt av med bilen.



Va har ni köpt för nån?

2009-04-16 @ 06:29:21
URL: http://mammanmias.blogg.se/
Postat av: mia

Jasså en Audi :-)

Micke byter också vartannat år, för han lessnar säger han, men man förlorar ju en jävla massa pengar juh!

Micke köper nog en bil idag tror jag, blir en BMW igen.



Jo, i.d smink är helt klart det bästa, enligt mig.

det kan tyckas lite dyrt men det är det helt klart värt för det håller i en evighet.



gött att du loosat så mycket i vikt redan :-)

2009-04-16 @ 09:47:34
URL: http://mammanmias.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tant Sarah är mer än nöjd!!=)



Du är la en pärla du!



Kram

2009-04-29 @ 18:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0