Vägning igår...

Är jättenöjd... -1,7kg på en vecka...=) är supernöjd, man blir bara mer motiverad när man får se resultatet efter bara en vecka...

Idag så slutar Alex kl.14..Skönt..vi ska åka och hälsa på farmor och sen äta middag hos Anne o bosse och sen så ska jag åka iväg till käraste "tant" Sarah...=)Så tråkigt att jag inte jobbar längre för jag saknar henne men ikväll blir det skitsnack...=)hehehe

Ser ut att bli fint väder idag, ska nog gå ut och gå sen när aalex kommer, vi kan nog gå till farmor...blir en lagom promenad och sen gå till anne.... Blir toppen....

ÄR SÅ GLAD!!!!=)

jaja, slänger väl in lite bilder på Alva som jag brukar...=)



Nya vårjackan....Hon är lite trött


Prickikorven...=)hehehe


Lite väggord i tvättstugan





Kommentarer
Postat av: Jeanette

grattis till viktnedgången, härligt!

2009-04-09 @ 14:09:49
URL: http://jeanettewahlstrom.blogg.se/
Postat av: pernilla

grattis tjejen, och vad fint med orden =)

2009-04-09 @ 15:49:29
URL: http://lifeaspernilla.blogg.se/
Postat av: Elin

Det var ju jättebra!! Fortsätt kämpa!!

2009-04-10 @ 05:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0