Gårdagen

Igår var jag i Skövde och handlade lite, hittade faktiskt lite kläder, brukar nästan aldrig hitta kläder som passar men jag hittade ett par jeans, en kjol, "fest"tröja, "vardags"tröja, en väska, en plånbok och såklart lite kläder till Alva, nu saknar jag bara ett par skor, ett par pumps eller nåt.... Nån som vet vart man kan hitta några snygga och hyffsat billiga???

Sen när jag kom hem ifrån skövde så var pappa här och satte upp våra spotlights i badrumstaket, så nu ser vi iallafall när vi duschar, har haft en bordslampa där inne men det har inte lyst upp så bra...hehe skönt att det är färdigt, så nu har jag hållt på och städat inne på toan, har ju inte kunnat göra en ordentlig städning eftersom jag inte sett nåt, hade säkert missat lite damm... Ska försöka att hinna damma hela huset innan lillan vaknar men jag tog en liten paus och satte mig framför datan, det är ju så himla tråkigt att städa och vi måste städa ganska ofta me pga allt byggdamm som alltid är kvar i huset en bra stund efter att man byggt + att vi har en vovve me.....

Ikväll så ska Alex morbror,"moster" och deras barn komma och titta hur vi har det i huset, dom har inte varit här tidigare så de är nog nyfikna hur det ser ut här hemma....+ att dom ville nog träffa Alva lite me....=)

Nä nu får jag nog ta tag i städningen
Hittade lite gamla bilder på Indra












Våran fina vovve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0