igår

Var ju och tatuerade mig igår, blev jättebra, min tog typ 10 min och sen fick ja sitta och vänta patrik i 2½ timme, men det5 gick bra, hans blev jättesnygg fast den är inte färdig än....
Jag hade nog glömt av hur det kändes att bli tatuerad, ont gjorde de allt, jag gjorde på handleden oxå, det kanske är lite känsligare där, tur att det inte tog så lång tid...
Lägger upp lite bilder på mina och alex tatueringar.....


Min nya


Min gamla, ska nog göra den större, blir nästa projekt


Alex ganska nya


Nyaste, han ska fortsätta och göra hela armen, så den är inga färdig på långa vägar


Hans gamla som hans ska göra om helt


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vad fin den blev tatueringen, har också tänkt att tatuera in Lowas namn sen.

2009-02-28 @ 15:44:16
URL: http://jeanettewahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0