jaha...

Solen skiner och Alva är grinig och vill inte vara ute så jag får sitta här hemma och titta ut på solen istället...

var nere på vårdcentralen förrut så dom fick titta i Alvas öronen för hon kliar sig så himla mycket men det var inget så det vara bara att åka hem igen...
 
Idag ska jag på vägning...Håller tummarna för att det ska gå bra...
Glömde skriva förra veckan va jag hade gått ner men det var inte mycket...-0,8kg.. Sammanlagt -9,9kg på 10 veckor...
Så vi får se vad det står på vågen idag...=)

Imorgon så drar vi ner till kusten...Alex är ledig torsdag, fredag, lördag, söndag och måndag...Ska bli skönt för det skulle bli jättefint väder... Nä nu får jag gå och hämta en grinig liten tjej...det är ju 2st tänder på gång nu så det är väl därför...=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du skulle ju visa bilen =)

2009-06-24 @ 17:06:54
Postat av: Kicki

Ja just de... de kommer bilder...

2009-06-24 @ 22:17:03
URL: http://kickilinens.blogg.se/
Postat av: pernilla

hej.. hur e e med er lilla familj?? har alex semester än?? kram

2009-07-05 @ 21:14:21
URL: http://lifeaspernilla.blogg.se/
Postat av: pernilla

kommer inte in på bloggen? aj då, hoppas det löser sig.

Nej krper hon nu vad kul =), skulle man vilja se, den lilla sönosen!! Okej han har sen semester, men kanske skönt det med, hört att vädret intekommer tillbakaförrän i augusti, men man vet ju aldrig med sådant. Jo det rullar vi flyttar ju inom 3 dygn, ska bli skönt att komma till huset, oh då ska S sova borta för första gången, lite nervös. Men det är hos min pappa med mina små syskon så det går nog kanon. Hon är Annars med min kära gravid kropp är det jobbigt, spec var et i värmen, mina fötter svullnae mer och mer och ryggen känns PAJ. men är nart på 4 v strecket, så inte långet kvar! står t gör jag allt. Själv då med dig? hur går med vikten o allt, såg ju seaste bild oh et syns att ni smalnat av ni e så himla duktiga!! ha d got, hoppas vi ses snart. kramar

2009-07-07 @ 11:25:34
URL: http://lifeaspernilla.blogg.se/
Postat av: Stumpan

Jojjomen=) .. o de kör jag me än=) ... jag har fortfarande lite dålig hy, men har hjälpt mkt tycker jag=) så de ska du allt prova=)... de o sherecover (elle hur de stavas) tycker jag e kanon=)

2009-07-19 @ 22:18:01
URL: http://bmwflickan.blogg.se/
Postat av: Stumpan

mmm.. samma här, gör-jobbigt=( ... hoppas de blir bra nu=)

2009-07-20 @ 10:28:57
URL: http://bmwflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0