Skärpning

Nu får jag allt skärpa mig lite med mitt bloggande men jag har varit i en svacka med mitt bloggande, har inte alls varit sugen men jag ska försöka att skärpa mig...Kan inte lova att jag skriver varje dag men jag ska försöka...

Ja vad har hänt de senaste så...Jo Alva har varit jättesjuk....Haft ögon och öroninflamation, 40 graders feber, snuva och rejäl hosta...va inne på vårdecentralen 2 ggr, hon fick inhalera nåt för hostan....Men nu så går det bättre, så skönt så... Hon hostar bara lite då och då så det börjar släppa...


Såhär låg Alva hela tiden och sov när hon hade nästan 40 graders feber....

På midsommar så var vi först hemma hos Alex mamma och Bosse och åt och hade det trevligt sen åkte vi vidare till mamma och pappa för att äta lite till och barnen hade fiskdamm och fick massa paket...=)


Farmor och Alva





min älskling som gått ner 20 kg...=)


Fiskedamm


Mmmm, paket...=)


Bortskämda ungar..=)


Morbror Daniel och Alva


Så fin...


Våran ögonsten


Kusinen o Alva


Försöker krypa...



Hon hade på sig Vikingahjälmen nästan hela kvällen... Söt...


I lördags så hade vi en liten utflykt till varnhem och fikade och åkte runt och titta på kossor...=) Eller traktorer för Alex del...han är ju som ett småbarn när han får syn på dom..=) Så himla go är han...
Igår så var det kalas för Sarah´s son Linus, han fyllde 7 år och han hade fått ett wii spel...Såg honom knappt på kalaset för han satt och spela hela tiden , så det blir nog inte bättre för jag hade köpt 4 spel till honom...=)

På onsdag så ska vi åka ner till kusten och bara slappa, ska bli så himla skönt...Alex är långledig...
Var nere för 3 veckor sen och då regnade det bara , inge roligt... Men det skulle bli fint väder nu så jag håller tummarna...

Jaja, nu får jag nog sluta skriva känner ja...=)

ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0