25 år igår

Jaha då är man 25 nu då...=) Jag fyllde igår, orkade inte skriva igår....
Min födelsedag började med frukost på sängen och paket...=) Fick 2st mattor av min älskling som jag hade önskat mig....


Matta nr:1 som jag fick


Matta nr:2 som ja fick

Sen på eftermiddagen så åkte vi till lidköping en sväng och hälsade på bettan och marcus ute i väla för deras hus hade precis kommit och då blev ju vi lite nyfikna....Det var väldigt kallt så vi kunde inte stanna länge men nästa gång tar vi på oss overallerna...=)hehe
Hann även shoppa lite grann...köpte 2st tavlor som hänger i hallen nu och en juicepress...
Shoppade även lite i skara med på bergers bokhandel, dom har så himla fina inredningsprylar, så där köpte jag en korg som man lägger posten i och en liten ram...Fick ju ett presentkort därifrån från Jula-töserna...tack...=)







Gillar dom väldigt mycket....passar väldigt bra i hallen...
Sen när vi kom hem så fick jag lite blommor...


Jättefin uteblomma som jag fick av alex pappa och zewdi...Blåste för mycket igår så den fick stå inne...



Den gula buketten fick jag av alex mormor och svenne och den rosa fick jag av alex mamma och bosse....

Så på söndag ska jag ha mitt kalas för släktingar så då kanske jag får lite mer paket...=)hehe

Kommentarer
Postat av: Stumpan

Grattis på födelsedagen i efterskott!=) .. hoppas dagen va bra!=)

2009-03-31 @ 17:33:21
URL: http://bmwflickan.blogg.se/
Postat av: Jeanette

grattis i efterskott! hoppas du fick mycket fint och att dagen blev bra. kram!

2009-04-01 @ 09:02:29
URL: http://jeanettewahlstrom.blogg.se/
Postat av: pernilla

hej hej,,

tredje inlägget och ett sms, hppas på svar denna g, hur var kalaset och födelsedagen? jja hoppas ni har det bra, hörs.

2009-04-01 @ 13:05:12
URL: http://lifeaspernilla.blogg.se/
Postat av: pernilla

lungt vill bara påminna dig, ja vi alla mår bra nu men S är dundre förkyld. Men Patrik mådde verkligen piss. Han har bara fått av mig ännu och det blev kläder för hela slanten!! Vi har kvar din födelsedagspresent här hemma så vi får pallra oss förbi och lämna den någon dag nästa v kanske. Patrik åker i väg på Söndag och kommer hem på Onsdgen så efter d?! O du , sikket skönt väder, grillning på g =)! kram

2009-04-02 @ 13:14:25
URL: http://lifeaspernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0