25-års fest

Igår hade jag 25-års fest, hade rikitgt kul...Gästerna började ploppa in vid.18.00 och jag bjöd på bål, grönsaker med dipp och chips såklart...=) Bålen var riktigt god, den tog slut med en gång nästan...Vi sjöng singstar och hade lite tävling och sen bar det av till olins...Var väl inte lika kul där...Det är nästan alltid förfesterna som är roligast...
Jag hade iallafall jättekul, tack alla som kom och firade mig och tack för paketen...=)
Kram på er....

Här kommer lite bilder från kvällen.....


Bettan och glada Malin


Gänget, var ändå inte alla, saknade några stycken...


Fia, Mari och Lotten skrattar så mycket att dom nästan kissar på sig...


Hanna och Anna-Carin


Kusinen och ja sjunger och rockar loss...=)



Sarah och Sandra


Theres och syster


Maria


Min kära kusin, hon sjunger så knakar...=) Förresten så fyller vi på samma dag fast hon är 4 år yngre...=)Hon der äldre ut...=)


Talk to the hand.....=)


Skål!!


Kommentarer
Postat av: Bettan

Tack för igår.. det var trevligt....... Kram Kram

2009-03-29 @ 19:14:40
URL: http://betzzzy.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack för igår!! Det va skojj =) kramar!!

2009-03-30 @ 00:31:27
URL: http://annamalinas.blogg.se/
Postat av: pernilla

förstr att ni hade kul =)!! skönt..

Grattis, hela 25 nu.. Ledsen att man ej kom men sjukan har gått runt, Patrik har spytt som en gris, och jag har typ inte ätit så.. Aja, en annan gång!! Vad fick/har du fått för fint då? kram

2009-03-30 @ 09:49:57
URL: http://lifeaspernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0