Härlig dag

Idag har det varit helt underbart väder... Vi började dagen med att vakna kl.06.30, då gick Alex upp och matade lillan och jag fick sova lite...=) Vid 8-tiden gick ja upp och lillan åt lite gröt och sen vid halv 10 så gick vi ut... Vi mötte upp min syster och Leo, så gick vi till min pappas jobb och hälsade på och drack lite kaffe och saft sen gick vi hemåt, vi kom hem vid halv 12, så det var en bra promenad idag....Var hos pappa kanske 20 min, så vi var faktiskt ganska duktiga...=) Alva var vaken hela tiden i vagnen, hon sitter i vagnen nu så hon tycker det är så himla mkt att titta på men när vi kom hem efter hon hade ätit så stensomna hon i soffan....=)

'


En liten tröttis....Hon är lik sin far som oxå sover med öppen mun...=)

Sen när hon hade vaknat så åkte vi till blomsterlandet för att handla lite krukor och blommor till badrummet för dom var äntligen här igår och fixade fönstre....=) Blev faktiskt ganska bra tycker ja...





Så jag har fått gjort lite idag...Skönt.... Idag jobbar Alex till 22.00, vi har vip-kväll på jobbet, riktigt kul och jobba då, synd att jag missar de men jag har jobbat på många sånna kvällar men som sagt det är jättekul, det är så himla mkt folk...Ikväll var det anmält ca 500 personer och kan ni tänka vilka köer det blir i kassan...Men det är då det är roligt att jobba...=)

Kommentarer
Postat av: pernilla

hej tjejen, har så mktatt göra nu så blir inga bilder än på ett tag,, men vi år väl träffas snart,, hur gick det med alex och tat då?? =)

skönt och höra att ni mår bättre, glada nyheter.

görs annars då? var på UL idag, blir nog en pojke denna g=) så jäkla kul.. allt såg kanon ut och blev tillbaka flyttad så nu ska jag få beibs ca 2 dagar tidigare än vi räknat, skönt.. kram

2009-03-18 @ 19:45:28
URL: http://lifeaspernilla.blogg.se/
Postat av: Bettan

Ne det var verkligen inte igår vi festade......Kan bli skoj...



Vad skönt att ni börjar bli friska....

Jag har lång helg ednna helgen så då e jag ledig lör-sön-mån-tis..... rikigt skönt..

Får väl se till och träffas då om Elicia bara e frisk..... Hon e så hes och hängig idag...får väl se vade det blir av det!!!



Ha det... Kram Kram

Postat av: pernilla

nej vi är säkra, vi skulle bli mäkta fövånade om det var en tjej, just nu hoppas jag bara tiden går lite fortare.. hur e det annars då?

2009-03-19 @ 17:56:36
URL: http://lifeaspernilla.blogg.se/
Postat av: pernilla

ja då det ska bli kul, nej inte alls jätta långt jag har väl ca 19 v kvar lite mindre, tack vare KS annars hade jag haft mer, men det ska nog gå har så mkt skola nu så koncentratiponen hamnar där i stället. kske bra det, skönt at tinte jobba gravid dock, jag orkar ingenting, ska jobba i morn kväll o 2 ggr till sedan kommer jag ng säga nej, min kropp e helt slut. har så ont i rumpa o lår. men ska inte gnällajämfört med hur andra har det.!! Händer i helgen då?? kram

2009-03-20 @ 09:02:43
URL: http://lifeaspernilla.blogg.se/
Postat av: pernilla

nej inga bra namn, vi tar det lite lugnt med allt, har fixat vagn men resten får vi ta det lugnt med, har fixat med savannahs rum nu det senaste målat om och köpa lite grejer, men har mkt kvar..

annars rullar det här men skolan är SÅÅ mkt, nu ska vi iväg t köpstaden, sedan träfa några ut föräldra gruppen. kram

2009-03-22 @ 12:43:56
URL: http://lifeaspernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0