söndag och fortfarande sjuka

Har inte skrivit på några dagar nu men jag är sjuk, jag får skylla på de...Även Alva är sjuk, men det är på bättringsväg nu, får hoppas att det går över nu....
Tänkte skriva lite vad som hänt i helgen, har inte hänt så mkt men lite iallafall...

Fredag: Alex och min syster åker till skövde och shoppar.... Till mig...=)Hehehe, fyller ju snart hela 25 år...=)Tur att han hade min syster me, för annars så vet jag inte vad det hade blivit för något, som t ex våran första jul ihop så fick jag bara grejer till våran lägenhet, vet inte om det var en pik men jag fick, strykjärn,strykbräda,matberedare,elvisp m.m....=)=)heheh är faktiskt lite roligt när man tänker tillbaka, fast då var det väl inte så kul...Jag fick faktiskt en väska som jag hade valt ut me...=)Han är lite rolig ibland med presenter...=)Älskar honom ändå...=)hehe
Iallafall så var de och shoppade och jag var hemma med lillan... Sen när alex kom hem så ville han visa vad han hade handlat förutom mina presenter förstås men han hade verkligen inte snålat, han hade bara handlat till lilla Alva, första gången han shoppat så mkt och inget till sig själv...=)


4st body´s
1 pyjamas
1 klänning
strumpbyxor
2st dreggel haklappar
2st skedar
1 mugg
Bumbo stol och bord

Bortskämd liten unge...=)

Lördag:Alex åkte till stugan med Daniel och hjälpte pappa hela dagen medans jag och Alva blev bjudna på mat hemma hos min kusin och hennes son sixten, var jättekul att träffa dom sen åkte jag hem och tvättade lite....Alex kom hem vid 7 tiden, då hade jag gjort bakpotatis och en egen röra till med gräddfil, svart rom, räkor och massa rödlök....Så himla gott....
Och så kollade vi på melodifestivalen såklart...Älskar alcazar´s låt "stay the night", hoppades på den men det blev opera istället, kanske går bra i ryssland vem vet....


Söndag:Idag har Alex åkt till hjo och ska tatuera färdigt sin arm, eller han blir nog inte färdig denna gång heller...Usch skulle inte klara att sitta 3-4 timmar på rad flera dagar....Jag ska nog bara tatuera små motiv...=)hehe
Idag händer inte mkt här hemma, ska gå och leka med lillan nu...=)

Tog lite kort förrut när hon sov...




Våran lilla ängel

Kommentarer
Postat av: Bettan

KRYA PÅ ER!!!!



KRAM KRAM

2009-03-15 @ 17:08:38
URL: http://betzzzy.blogg.se/
Postat av: Bettan

Ne det e inget roligt...

Vi mår väl bra... Jag har fått magkatarr bara så jag har varit lite dålig men annars så...



Kram Kram

2009-03-16 @ 19:29:42
URL: http://betzzzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0