Äntligen

nu har de äntligen börjat med våran trädgård, så himla skönt att få bort jordhögarna runt huset...=)
Så nu är Alex,pappa och emilsson ute och grejar och jag tittar på...=)Det jag gör bäst...=)

Idag så har jag varit på vårdcentralen med Alva och tagit blodprover på henne för hon är förmodligen allergisk mot nåt men vi vet inte vad, hon får sånna utslag på kroppen ibland, rödflammig... men hon var så himla redig, skrek inte en enda gång...mammas flicka de...=)
Jag hoppas verkligen inte att hon är pälsallergiker, för jag vet inte vad jag skulle göra utan Indra...Vill inte ens tänka på, börjar nästa gråta när jag gör de.... men jag håller tummarna för att hon inte har nån allergi för över huvudtaget...
Sen efter det så promenerade jag vidare hem till syster så Alva fick äta lite mellamål innan vi gick hem och då ville inte hannes till dagis utan han skulle med mig hem och busa med indra och det fick han ju självklart så han cyklade med mig hem...=)

Slänger in lite grävbilder och lite på Alva förstås....=)


Emilsson


Emilsson igen


Pappa mäter lite


Alex och pappa.... Alex står och är avis för att han inte får köra grävmaskinen...=)


Mina älsklingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0