Min lilla sessa

Min lilla sessa blev ju 7 mån igår....=) Gud va tiden går fort... hann inte skriva igår för jag var på kusten hela dagen från kl.09,00-18,00 och bara städade, pappa börjar bli färdig med övervåningen nu så då storstädade vi överallt så vi kan vara där nu och slappa... Jättefin har det blivit, har inte varit där på 1 år men vilken skillnad....han har verkligen blåst ur hela huset och börjat om på nytt men det är såååå fint....pappa är duktig han....=) tar kort nästa gång så får ni se....=)
Medans jag var på kusten så åkte Alex och hälsade på släkten i Vara, han är så rastlös när han är själv med Alva att han måste hitta på saker hela tiden, kan inte vara hemma och slappa.....=)


Nu sitter jag bara och väntar på att Alex ska vakna så jag kan gå ut och gå en promenad utan barnvagn....så jag kan vifta på mina armar...=)Så skönt och gå själv... fast Indra får väl följa me...



Längtar tills nästa vecka oxå....Våran bil kommer!!!!!!Jippi...fast det är lite tråkigt för vi ska lämna in den på toning så fort vi får den, så vi hinner knappt köra den nåt....men det tar ju bara ett dygn....Så skönt att bli av med den skrutten till bil vi har nu....=)


Nä nu får jag nog gå och väcka Alex!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Tack!



Ja men du har ju gått ner fort. Jag gick också ner fort i början men sen lessna ja o fuska hela tiden så då gick de såååå trögt. Men det är bara o kämpa på! Du verkar ju inte fuska så mycket så det kommer nog gå snabbt :)

2009-05-27 @ 10:01:36
URL: http://mammanmias.blogg.se/
Postat av: Mia

ja det är allt skönt o va hemma. Trots all hjälp man får på sjukhuset så är hemmaplan alltid lättare.



Ska du sluta blogga eller varför uppdaterar du inte ??!! Alla slutar o blogga nu tycker jag :(

2009-06-03 @ 14:38:18
URL: http://mammanmias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0