Regn regn regn.....

Usch va tråkigt det är ute...Man blir ju så deppad....

Igår så fortsatte dom med trädgården och slet...Det börjar att ta på det nu, man kan se att det börjar att likna en trädgård...Fast det är ju mycket jobb kvar men grovjobbet är snart klart, då är det dax för att lägga muren och marksten...kommer bli så fint...=)

Fick även en liten överraskning när Alex kom hem, han hade köpt så fina blommor och ett presentkort på färgning och klippning hos Anna-Malin...Bara så där...=) Älskar honom, han är så imla go...Man blir så glad när han gör så...=)
han hade även skrivit ett kort till mig:

"Tack för att du finns och hjälper mig genom livet. Älskar dig jättemycket. Puss puss Din Alex"

Idag så ska jag iväg till skövde och hämta min lampa som äntligen har kommit, hoppas att denna passar då...=) det gör den nog...Tänkte även springa in lite på Elins esplanad och kika lite, se om jag hittar nåt fint, ska ju på konfirmation på lördag så då har jag en ursäkt för att handla kläder....=)Alex tycker redan att jag har kläder så det räcker...=)Men kläder kan man aldrig få nog av...=)



Alex och far i trädgården och jobbar...=)


Dom fina blommorna ja fick...=)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vad gulligt av Alex :).

Roligt när gubbarna gör sånt för en ibland när man minst anar det :).

2009-05-06 @ 11:08:02
URL: http://jeanettewahlstrom.blogg.se/
Postat av: Sarah

Men nu är det sol=)

2009-05-06 @ 15:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0