Torsdag

Idag så händer det inte mycket hos familjen Blank-Strömberg, Alex är ute och kör traktor, eller vad det nu är, han är så himla nöjd med livet nu när han får köra....=)hahaha alla som känner Alex vet hur nöjd han är nu.....=)
Våran mur och all marksten kommer idag me, så nu ska vi strax börja lägga mur, eller rättare sagt Alex och pappa....=) jag tittar väl på som vanligt...

Igår så gick jag ner till stan en sväng och kikade lite, träffade syster och massa andra mammor...=) Var ju jätteskönt, gick sedan vidare hem till kusinen och lille Sixten, dom följde med hem till syster, där var vi en stund...
Handlade faktiskt inte så mycket denna gång, hade kvar presnetkort från saker och ting så jag köpte ett stort avlångt fat som jag ska plantera blommor i och en liten leksak till Alva....

Sedan var det dags för vägning, jag och syster cyklade dit, väldigt skönt att cykla, ska nog börja göra det fler gånger...=)
Iallafall... -7kg på 6 veckor....Är super nöjd...BARA 8kg kvar...=) Fick en guldstjärna till och en nyckelring för att jag gått ner så mycket och det fick min syster me...=)så vi cyklade glatt därifrån sen...=)
Har ju glömt att berätta att Alex har oxå gott ner, -15kg på 6 veckor, det är inte illa de och han är inte ens me i viktväktarna men jag lagar ju bättre mat nu...=)

Träffade även Sarah och Jonas på pressbyrån och dom skulle äta pizza, snacka om att bli sugen men jag åt en macka när jag kom hem...=)lika bra de....=)


Kommer lite bilder på Alex när han är nöjd...=)




Tar bort lite sten...=)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Har Jonas och Alex samma intresse eller? :)

Skulle Jonas få sitta i den där skulle han sitta och le precis hela tiden :).



Grattis till viktnedgången!

2009-05-14 @ 12:47:22
URL: http://jeanettewahlstrom.blogg.se/
Postat av: Jeanette

När får ni eran då? Vad blir det för något?

2009-05-14 @ 14:46:32
URL: http://jeanettewahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0